Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Geocaching στα Kyparissia

21/01/2012

Κανονικά η σημερινή ανάρτηση θα έπρεπε να είναι και πάλι για το Αυγό. Για την ακρίβεια για τη τελευταία άνοδο το 2011 αν θέλουμε να είμαστε ημερολογιακώς εντάξει με τις δραστηριότητες.

Αλλά αφενός δεν έχει τίποτα εντυπωσιακό να καταγράψω,  αφ’ ετέρου έχει πέσει πολύ Αυγό τελευταία (και θα ανέβει και καμία χοληστερίνη) και κατά τρίτον οι εξελίξεις με πρόλαβαν και προκειμένου να μη μπαγιατέψει και αυτό θα το blogαρω σήμερα. Έτσι και αλλιώς και η επόμενη ανάρτηση πάλι για το Αυγό θα είναι που είναι και πολύ σημαντική καθώς είναι η πρώτη για το 2012 αλλά και γιατί στην «αποστολή» συμμετείχε για πρώτη φορά και ο Χρήστος  και όσο να είναι έχει μία άλλη σημασία.

Σήμερα λοιπόν θα ξαναθυμηθούμε το geocaching. ΠαρασκευοΣάββατο λοιπόν ήμουν Θεσσαλονίκη και είπα να ρίξω μία ματιά μπας και υπάρχει καμία κρύπτη στη περιοχή. Δυστυχώς αποδείχτηκε ότι μία ματιά μονό δεν είναι αρκετή και αν πραγματικά θέλεις να λέγεσαι geocacher πρέπει να ρίξεις τη σχετική μελέτη, να διαβάσεις τα σχόλια των προηγούμενων cachers  και να μαζέψεις ότι πληροφορία μπορείς.

Εγώ με μία πρόχειρη ματιά στο geocaching.com  μέσω του κινητού δεν έκανα τίποτα από τα παραπάνω και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να βρω μόνο μία από τις 4 κρύπτες που θα μπορούσα να έχω βρει. Οπότε ας αναφερθώ σε αυτή τη μία και μοναδική και ας αφήσω τις υπόλοιπες για την επόμενη επίσκεψή μου στη συμπρωτεύουσα.

Κρύπτη GC3A577 στη Θεσσαλονίκη λοιπόν. Τοποθετημένη από τον KIVOTOS έναν Αμερικάνο geocacher τον Noah  (Νώε) ο οποίος έχει ζήσει για 2 χρόνια στην Ελλάδα και έχει μάθει και τη γλώσσα μας. Λόγω του πραγματικού του ονόματος και της παραμονής του στην Ελλάδα διάλεξε σαν nickname το "KIVOTOS" και δεν είναι δύσκολος ο συνειρμός "KIVOTOS του Noah". Ο Noah λοιπόν μέχρι τώρα έχει φάει την υδρόγειο  και έχει ανακαλύψει 2799 κρύπτες  σε όλο τον κόσμο. Κατά σύμπτωση ο KIVOTOS είχε βρεί τη δική μου κρύπτη GC2ZZ6F στα "Ζεστά Νερά" Σιδηροκάστρου πριν κανένα δίμηνο και είχαμε ανταλλάξει κάποια σχετικά e-mails. Για τη κρύπτη στο Σιδηρόκαστρο υπάρχει και παλαιότερη ανάρτηση στο blog. Με την ευκαιρία της σημερινής ανάρτησης του έχω στείλει και ένα e-mail για να τον ενημερώσω σχετικά. Πάντος ποιος ξέρει ποία κρύπτη κυνηγάει αυτή τη στιγμή και σε ποιο μέρος του κόσμου βρίσκεται.

Πίσω στα δικά μας λοιπόν. Η κρύπτη GC3A577 βρίσκεται σε ένα Θεσσαλονικίοτικο Κυπαρίσσι σχεδόν πάνω στο δρόμο στη περιοχή μεταξύ Mediterranean Cosmos και IKEA και πραγματικά δεν είναι δύσκολο να βρεθεί. Για ευνόητους λόγους δεν δίνω ιδιαίτερες πληροφορίες για το σημείο διότι θα πρέπει να ακολουθηθούν μόνο οι οδηγίες από τη σελίδα της κρύπτης στο www.geocaching.com



Μου πήρε κανα 2λεπτο να τη βρω. Ήταν ένα μικροσκοπικό bison box μέγεθους μπαταρίας ΑΑ καμουφλαρισμένο με χρώματα παραλλαγής για να μη «χτυπάει» στο μάτι που το μόνο που περιείχε ήταν ένα roll logbook, ούτε στυλό ούτε δωράκι. Ευτυχώς δηλαδή γιατί και εγώ δεν είχα φροντίσει για κάποιο δωράκι ανταλλαγής . Ευτυχώς που ακολούθησα την οδηγία του Noah να έχω μαζί μου κάποιο στυλό.

Άνοιξα τη κρύπτη και συμπλήρωσα το log book. Ως ανάμνηση έβγαλα και μία φωτογραφία που μπορεί να δώσει μία ιδέα για το μέγεθος της κρύπτης και την ξαναέβαλα στη θέση της. Εκεί έβγαλα ακόμα μία φωτογραφία την οποία όμως επίσης δε δημοσιεύω γιατί θα είναι σαν να «δείχνω» ακριβώς το σημείο.

Από όλη αυτή την ιστορία εκτός από την ικανοποίηση της εύρεσης έμαθα και το μάθημά μου σχετικά με τη «μελέτη» που απαιτεί το hobby. Ανανεώθηκε και το ενδιαφέρον μου για το geocaching και τώρα ετοιμάζω και εγώ μία κρύπτη για την οποία θα έχετε νέα σε επόμενη ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου